MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Det är tydligen redan torsdag.

Kategori: Min vardag

Veckan har bara rusat iväg och ja. Snart är det helg igen :) Gillagilla! Vad som händer är inte riktigt bestämt än, men nån myskväll får det absolut bli! Stefan&Krister och Super Mario? ;) haha. Och givetvis hem på söndag för att fira kära pappa, tillsammans med la familia :)

------------

Sitter just nu och har en liten paus i mitt pluggande. Skriver lite på rapporten om fältveckan och grubblar samtidigt på vad friskvård är för mig och vad jag vill göra för att förbättra både mitt eget och andras välbefinnande. Det är en stor fråga! Vad säger ni? :)

Har haft riktigt sköna dagar den här veckan. Tränat på gymmet varje dag, tagit sköna morgonpromenader + var och simmade lite extra igår innan det blev bubbel i bra sällskap :) Och ja. Myskväll på myskväll på myskväll. Vad låter det som? Just det: Det låter som att Mia trivs med det :) jabba-dabba-doo!
Om ett par timmar blir det tydligen simning och bubbel igen, fast denna gång med P2 :) (www.amandapaulinabonita.blogg.se) Alltid lika kul att hitta på nåt!

Maybe later.
/Mia - kan inte annat än hoppas på att jag gjort rätt val.


ps. sömndruckna ögon. ds.

Kommentarer

  • LasseN säger:

    Det är ett sunt grubbel, tycker jag

    2009-11-05 | 19:32:19
    Bloggadress: http://www.hulugard.se

Kommentera inlägget här: