MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Är inte särskilt bra på fotboll...

Kategori: Min vardag

...har aldrig hoppat över häck och vattengrav. na-na-na-na-naa...
Jag lyssnar på GES :D

Redovisningsmanuset är klart, A4-papprena är klippta till två delar - snyggt - och gröten samt min vitamindryck (Mivi Total plus) är nere. Nu fattas bara att öva lite till innan jag drar iväg och simmar några längder :) 50 st. som sist? hum. Får se! Jag vet inte om det är så att jag bara är jäkligt känslig och klagar mycket, men min nacke är åt helvete idag. Känns som början till nackspärr? Antiinflammatorisk salva + varm vetekudde borde göra susen (Y) PLUS bubblet sen. Hejaheja. Och nej, Vera: Det är inte ännu en del av svinis. Nöff på're ;)

---------------

Haft lägenhetsvisning idag också. Ett ungt par som var och kollade. De verkade positiva :) och ja, det förstår jag: Det är en väldigt fin och bra lägenhet. Någon som är intresserad eller vet någon som letar? 3 RoK, 70 kvm, 2 balkonger (en med morgonsol och en med eftermiddag/kvällssol), stort badrum, stort fönster i vardagsrummet för mysig känsla samt fräscht och relativt nytt kök :) Tjo-bapp.

Jag vill planera nyår (A)
/Mia - ens lönt att bo i eget? haha.

ps. www.saltmannen.se. Om du vill skratta för en (lång) stund. ds.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Är det hyreslägenhet? Vad kostar den i månaden? Var ligger den? :) Kan du lägga ut lite bilder? :)

    2009-11-19 | 08:48:17
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Caroline säger:

    Okej, bor du inte tillsammans med Carro längre? Vart ska du flytta nu då? :) Jag ska fundera lite på det. :)

    2009-11-20 | 16:00:14
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: