MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Ändrade kvällsplaner :)

Kategori: Min vardag

Bra start på dagen = frukost på sängen tillsammans med min Albin :) Och givetvis ett avsnitt av "Full Frys" att titta på samtidigt. haha. Skönare finns ju knappt. Gillar't!

Dagen? Film med P1&Carro :) Kan man se "Heartbreak hotel" förmånga gånger? Tror bannemig inte det :D Bästa svenska filmen, utan tvekan. haha. "Om vi ramlar följer de nog med oss hem". JÖSSES :D
Och ja; Julpyntet har åkt fram också :) Carro hade gjort jättefint i köket igår med julgardiner, stjärna och vitfrostade ljusstakar så idag var det min tur att plocka fram lite :) Min stora och fina ljusstake till vardagsrumsfönstret, ett par tomtar (varav den ena ALLTID åkt fram först av alla, bara för att jag gillar den), adventsljusstaken, en röd "ljuskon" som glittrar av sig så in i "h" om man rör den, röd löpare på köksbordet och en liten söt röd matta till hallen :) Och just det - får inte glömma tomteluvan som hänger på hallspegeln i vanlig ordning! Myspys :) (that's right - mycket rött ska det va!) Ännu mer julkänsla blir det imorn då det är dags för julskyltning! Då knallar jag och Albin ner för att dricka glögg, ta lite lotter och äta lussekatt :D

---------------

Kvällen var egentligen planerad till middagsmys med min man, men efter lite ändrade planer slutar det med att jag drar ut med flicksen för att göra Nässjö osäkert och han på annat håll :) Kommer bli en bra kväll, det känner jag på mig. Som vanligt med tjejernas sällskap!

Och att jag nyss fick det bästa och finaste smset jag förmodligen någonsin fått gör allt så otroligt lätt! Jag skiner som en sol och det syns fortfarande spår av gåshud på mina armar (A) Tjo-bi-do-bi-doo! :D

Tack bror, för samtalet klockan 03.30 i natt! Alltid lika trevlig :) Cykelstigarna är tydligen smalare i Sävsjö än vad de är på andra ställen? haha :)
/Mia - TAGG.

ps. and now? the future. ds.

Kommentarer

  • Farbror J. säger:

    ALBIN ??????????????????????????????????????????

    2009-11-28 | 20:16:47
  • Farbror J. säger:

    Nu blev jag också BRYFIKEN.

    Kram, Farbror J.

    2009-11-28 | 20:18:25
  • Farsan säger:

    Rött är rätt hela året inte bara till jul.

    (Rätt skönt att ingen högtid pyntas i blått)

    ;P

    2009-11-29 | 17:20:13

Kommentera inlägget här: