MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Stig-Helmer minus Helmer.

Kategori: Min vardag

Jag har vandrat på en stig ett ganska bra tag nu, och på den har jag verkligen kännt mig välkommen och hemma. Den har fått mig att älska vardagen och allt som hört den till. Det slog mig igårkväll och nu vet jag absolut att den stigen leder mig dit jag ska och att jag valde rätt :) Detta gör att leendet ständigt håller sig i ansiktet på mig och att hela kroppen mår sådär otroligt bra! Lyssnade på "Your body is a wonderland" innan, sisådär sjuttiotolv gånger på raken, och jag kunde inte stå still! Snurrade, skuttade lite, log och fnittrade som en liten flicka (A) Jag gillar det här!
Nästa vecka + helgen har jag finalbokat en människa. Tummen upp! :)

-------------

Jobb imorn 06-15. Suck.
/Mia - längtar till söndag!

ps. att ge sig in i något helhjärtat. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: