MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Regn!

Kategori: Min vardag

Jag vill ha sol. Massvis med sol. Snälla, rara Moder Natur - stoppa regnet!

------------

Sov riktigt gott i natt! Somnade runt halv två och sov till ett idag! Perfekt :) Känner mig utvilad, pigg och helt supertaggad på en helg som kommer bli den bästa på ett bra tag :) Jobbet senare, från 24.00 - 05.30 kommer gå som smort! Jag känner det på mig. Nåt att längta till och tänka på under tiden jag jobbar, liksom :) wooh!

Ikväll är det combat igen, som gäller! Är verkligen sjukt rolig träning, för er som inte testat :) Har ni möjlighet att prova - gör det! Ni kommer inte ångra er :)
Måste fixa käk. Ååååh, vad jag ser fram emot helgen. GALET! :D

/Mia. - Sugen på en utomlandsresa!

ps. vi alla drömmer om en framtid. individuella tankar, ambitioner och planer på vad som ska ske .ds.

Kommentarer

  • Paulina säger:

    Mia, de är bara att boka nu så kan du resa med mig&Emma till utlandet ;)

    2009-05-29 | 13:54:03
    Bloggadress: http://amandapaulinabonita.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hade vart nåt! :P Är ju inte ledig, tyvärr! hehe

    2009-05-29 | 15:47:39

Kommentera inlägget här: