MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Oslagbar dag :D

Kategori: Min vardag

Jag och P1 skulle ju åka till Jkpg idag. Fast, njaaa. Det var inte riktigt sant (A) Efter tio minuter på tåget hoppade vi istället av, i Forserum närmare bestämt :) Det var äntligen dags att göra vår vänskapstatuering! Snacka om att vi var både nervösa men samtidigt väldigt uppspelta :) Efter ett par timmar av svordomar, lite svettningar, mycket skratt och prat var de i vilket fall färdiga. (wiiie!) Nu är vi märkta för alltid, Paulina! Tror faktiskt detta är det finaste jag någonsin gjort. Blir glad och ler vid bara tanken! Det är inte bara en tatuering och ett "smycke", utan det kommer resten av mitt liv påminna mig om vilken underbar människa jag fått lära känna och dela vänskap med :) Vi skall alltid flyga tillsammans, kära du! <3

 

Kommentarer

  • P1 säger:

    kul att du får mig att börja lipa :P du är guldvärd, blir så glad när jag ser tatueringen - den är så vacker !! <3 vänner för evigt!

    2009-05-12 | 20:17:47
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • s säger:

    åh va nice mia :)

    2009-05-13 | 00:11:22
    Bloggadress: http://hairoholic.blogg.se/
  • Mia säger:

    Tack Sara! :D

    P1: Hoppas det inte är några ledsna tårar som kom ;P Helgen kommer bli superb!

    2009-05-13 | 16:51:39
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Ines säger:

    det va fint gjort!

    hur va det att göra den där??? har funderat på det länge fast ännu längre ner på foten liksom.. ont???

    2009-05-13 | 18:32:49
  • P1 säger:

    mia - bara glädjetårar ! Det vet du :)

    Inez- är du helt galen ? :O det gjorde fruktansvärt ont där "uppe", å det sägs vara ännu värre längre ner , men vill man vara fin får man lida pin ;)

    2009-05-13 | 19:32:50
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Ines säger:

    ja jag vet, det sägs göra svinont på foten.. haha får se om jag vågar..

    de va fina tatueringar ni gjorde iaf!:)

    2009-05-14 | 11:35:50
  • Anonym säger:

    Ines: Jag ska inte sticka under stolen med att det inte gjorde ont, men tycker ändå inte det var jättefarligt! :) Slappnar man bara av och tjötar om nåt annat (vilket jag är ganska bra på ;P) så funkade det :) Go for it, girl! Kom hit och hälsa på snart också! :) Sista helgen i månaden är jag ensam i lägenheten! Kom då?

    2009-05-14 | 17:30:44
  • emm. säger:



    Måste få berätta en lite små komisk sak. När jag och min Joakim var i Lettland och hälsade på storebror för snart 4 år sedan, dansde vi in bakfulla på en tatuerings studio och gjorde varsin fjäril på handleden. Samma mall användes på både mej och J. Lite kul att ni också valde fjärilar som symbol för bandet mellan er.

    Dom var jätte fina verkligen.

    kram

    /emm

    2009-05-14 | 20:56:39
    Bloggadress: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera inlägget här: