MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Look at me. I'm old and I'm happy.

Kategori: Min vardag

Så ska jag också säga när jag är 60. Det lovar jag!

Sitter och lyssnar på min underbara spelningslista. Alla låtar som får mig att fundera, njuta, trivas och att allt som oftast komma fram till saker som jag tänkt på ett tag. Lite tröst i det tråkiga vädret också, kanske?
Börjar faktiskt tro att jag funderar på tok FÖR mycket för mitt eget bästa. Jag menar: Vad finns det mer att tänka på? Känn efter lite, chansa, våga och vinn. Jag har inte mycket att förlora. (även om detta lilla kanske är väldigt stort egentligen?) Jag måste i vilket fall ta mig i kragen. Kan inte hålla på såhär... Dags att fixa inför framtiden! (P1. jag är avundsjuk på dig :/ )
Måndag, L : Ni ska få se! :)

Jag ska ta tag i min kyckling nu och fixa så jag kan äta den om en liten stund :) Min mage skriker efter käk. Goji-bär är inte särskilt mättande, har jag kommit fram till (A) Nyttigt så in i, men inte särskilt matigt!
Ikväll är det öppet hus på Brinell. Jag vill dit :)
/Mia - Don't go wasting your emotions.

ps. som kära sis och jag sa igår: Hur skulle man klara sig utan vänner? vi kom inte fram till nåt bra svar. ds. (lite mer än en vecka kvar till skärgården! :D )

Urval från listan: (ge låtarna en chans!)
- Till Hiva /Melissa Horn
- Långa Nätter /Melissa Horn
- Sen en tid tillbaka /Melissa Horn
- När det äntligen är över /Melissa Horn
- Just like a woman /Bod Dylan
- Rain down on me /Thomas Dybdahl
- Yesterday /Leona Lewis
- Du är bra /Peter LeMarc
- Ända till september /Peter LeMarc (<3)
- Greatest story ever told /I detta fall med Lina Lidström (cover)
- Stuck on you /Lionel Richie
- Better Together /Jack Johnson
- If I could /Jack Johnson
- If we want it it's right /Thomas Dybdahl
- This year /Thomas Dybdahl
- U /Thomas Dybdahl (<3)
- Någon gång måste du bli själv /Säkert (<3)
- Your body is a wonderland /John Mayer (dra-upp-tröjan-och-le-och-dansa-runt-låten)
- Father and son /Cat Stevens
- River flows in you /Yiruma (<3)
- Closer /Kings of Leon

Kommentarer

  • P1 säger:

    konversation mellan P1 & david. jag sitter i hans knä, kollar när han spelar wow.

    D: men säg hej till dom, det vågar du väl?

    p1: njea, det vet i katten..

    D: jodå, det är ingen fara.

    p1: okej - "hallo"

    F: öh, vem var det?

    P1&D: fniss fniss

    F: Dave- det det din bitch?

    F: hon som inte vill att du spelar?

    F: ey, låt han spela!!



    Avundsjuk på det? haha, det finns negativa sidor med allt Mia! Men jäkligt många positiva också iofs.! <3

    2009-05-06 | 20:48:36
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: