MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Just nu.

Kategori: Min vardag

Jag är en såndär människa som inte bara kan gå runt och tro saker. Jag tycker inte om det. Jag måste veta istället, för det känns som att livet är så otroligt mycket lättare då :) Antar dock att man måste ha lite nedgångar ibland, för att uppskatta det som är bättre?

Jag gillar just nu vardagen, iaf. Väldigt mycket :) Jag har vinden i ryggen som skjuter mig framåt mot något som verkar kunna bli riktigt bra!
Månaderna i vintras var förmodligen något av det värsta jag varit med om, psykiskt sett, och det är något jag aldrig någonsin vill vara med om igen.
Dock: Nu. Det känns bra! Jag vet att jag kan vara lugn och känna mig trygg. Tjo-hej-och-hå! :) (skulle kunna låta fingrarna löpa över tangenterna i racerfart, men tänker inte göra det. Varför? Därför.)

--------------------------

Stjärnhimlen har inte visat sig för mig på ett bra tag, och jag saknar den. Känns som att jag behöver den! Den ger mig mycket av vad jag behöver vad det gäller att få njuta av något. Knycka nacken bakåt, fara med ögonen fram och tillbaka, kanske fokusera en stund på en stjärnbild, ha ett bra och mysigt sällskap och sen få stå där och bara le rätt upp. Jag gillar det verkligen! :) I sommar ska vi ligga på en filt, nånstans ute på landet, och titta, titta och åter titta! Förlora oss till en värld som är bortom våran, och uppleva äventyr tillsammans. Kommer bli en bra sommar! Spendera den med mig.


/Mia - håller tummarna för min Millan :)

ps. prispallen är full. samma person på varje plats. ds.

Kommentarer

  • Farbror J. säger:

    JASSÅ! Det är stjärnhimlen också, räcker det inte med 22.22, konstigt egentligen - men det måste bero på att vi är födda den 27 Jan. Släktskap - javisst. Men ändå, det kan inte bara vara slumpen. Jag skickar med lite extra energi. Ett tips, vänta med stjärnhimlen tills det blir lite mörkare om natten. Dom syns bättre då. Annars kan du göra som jag, använd en spegel?????. Att titta i så klart. I spegeln ser man alltid den starkast lysande stjärnan. Så är det för alla, man måste bara tro på det.

    Mvh, Farbror J.

    2009-05-26 | 19:28:44
  • Mia säger:

    Måste ju ha nåt att göra med den 27 januari, alltså! Finns inget annat alternativ! :D Stjärnhimlen finns det i princip inget som slår ju. Hade vart klockrent om jag varit ett stort fan av mandelkubb också ;)

    Tack att du alltid kan ge mig så goda råd, farbror! Det uppskattas :) Ska komma ihåg det nästa gång jag kollar mig i spegeln! :)

    2009-05-26 | 20:23:04
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: