MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jodå, jag har koll.

Kategori: Min vardag

Jag vet vem jag är. Jag känner mig själv väldigt bra. Tro inget annat.

------------

Är seg idag. Godissugen också! :) vore gottgott.
Imorn är det fredag igen. Knappt man förstår vart veckorna tar vägen, känns det som. Tiden bara springer iväg!
Fredagen ska spenderas på posten, fram till klockan 13.00., och efter det vet jag inte riktigt vad som händer :) Nåt borde man hitta på i alla fall! Kvällen kommer bestå av umgänge, på ett eller annat sätt. Får se vart det bär av! :)
Lördag: Dagen? Kvällen = pizza och umgänge :) Lovely.

Well, jag ska försöka ta mig en promenad. Antingen runt sjön eller bara ut till köket för att hämta nåt att äta. Inte bestämt mig än (A)
/Mia. - och så var det det där med förbud. hur funkar det?

ps. Jag har en gubbe på vardera sida om mitt huvud, placerade på axlarna. En djävul och en ängel. De försöker få mig att göra olika saker. Am I bad? .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: