MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Hur mycket vågar man?

Kategori: Min vardag

En förvirrad Mia är inte alltid en bra Mia. Just nu funderar och grubblar jag på en hel del saker, och därbland två saker som sticker ut ur mängden och som är större än de andra. Den viktigaste frågan, till bägge, är : Vad får jag?

-------------------

Dagarna rullar på riktigt bra och jag är i stort sett upptagen var-varannan minut - och jag diggar det stenhårt! :) (därför bloggen inte fått så mkt tid det senaste..) Det umgås en hel del med vännerna i form av galna och skrattfyllda kubbturneringar, solning på balkongen, mysiga utflykter, filmkvällar, boda borg-besök och lite festande också, givetvis :) Stormtrivsmed er! Ni får mig att känna mig hemma och gör att skrattet aldrig är långt borta :) Ni är underbara hela bunten!

Jag går i väntans tider. På måndag gäller det! Då ska jag bannemig se till att vara pigg efter nattjobbet och göra sjukt bra ifrån mig. L; Här kommer jag! :D

Dags att fixa lite och sen träffa P1 för ett snabbesök på Ö&B och sen en liten fika på Elsies :)
Ikväll är det bodycombat som gäller! Heja :D
/Mia - numera blond tjej med lugg :D schnyggt.
(inte många dagar kvar nu, sis!)

ps. hur lätt är det att ge svar när man inte har några? .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: