MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Hej&Hå !

Kategori: Min vardag

Jag har jobbat natt och ligger och håller mig vaken, trallalaaa, för jag ska åka iväg med P1 om ett par timmar har jag lovat, och att hålla mig vaken nu istället för att sova en liten stund gör nog att jag håller mig piggare! :) (fick skrapa rutorna på bilen när jag skulle åka hem :O jösses, kändes konstigt) Well, vädret är underbart friskt och jag känner på mig att det kommer bli en bra dag!

Helgen = kanon! :) Rätt umgänge till två sköna hemmakväller. Oooh, I like it!

----------------

Var i Linköping idag, som sagt. Nu får det gå som det går! Kan inte göra mycket mer än såhär. Hoppas de faller för både mig och Millan! Ska hålla tummarna för dig imorn, kära du! :) Och tack pappa för att du körde och hängde med mig dit! Dessutom: Tack Ines för att du ville träffa oss lite. Alltid lika kul! :D (Bilden utanför Toys R'us = superb! :P)

Jag har börjat längta ihjäl mig efter helgen. Fredag eftermiddag - då bilen styr mot skärgården. Kan knappt bärga mig! Kommer bli en otroligt bra helg :D Tror både jag och P1 behöver det där. Komma härifrån lite, bort från alla krav och vardagsstress och bara slappna av och vara :) Underbart!

Nåväl. Jag tror jag ska ta mig nåt att äta, så blodsockret håller sig uppe ett tag till :) Vid halv nio är det en liten promenad med min kära sambo som gäller, innan jag ska åka iväg. Härlig "start" på dagen :)
/Mia - I've been an idiot.

ps. som när morgonfrosten förvandlas till små pölar på marken. man kan undra? ds.

Kommentarer

  • Ines säger:

    tack för att ni ville komma förbi! du är välkommen igen!:) och jag måste bara ha den bilden och videon!!:)

    2009-05-13 | 18:26:14

Kommentera inlägget här: