MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Ett leende över hela ansiktet.

Kategori: Min vardag

Jodå, det går :) Är väl lite "känd" för att vara den där glada människan, och snacka om att jag lever upp till det nuförtiden! Massa småsaker som gör mig glad - varje dag. Underbart!

Tror skarpt att jag sovit förlänge inatt. Är hur trött som helst trots nästan tolv timmars sömn :/ Mindre bra!
Dock kommit igång ganska bra genom att ha varit iväg på en fika på Thimons med P1 och även en liten sväng på stan. Säger bara det: Det är tur vi inte har några pengar att spendera! Affärerna hade isf blivit halvtomma (A)

Ikväll blir det combat! Heja :) Trots en jädra träningsvärk sen pumpen igår ska jag ta mig dig och köra järnet, som vanligt. Gillar känslan av att vara helt utmattad! :)

Tisdag - Söndag. Hur ska man klara det? Nu, liksom? Med tanke på att det var fredag-söndag veckan som varit. Jösses! Abstinens på högsta nivå, kallas det (A)

-------------------

Sitter och tittar på "Tyra Banks Show". De pratar om kvinnors ideal och kravet en del har på sig att de vill se bra ut och samtidigt vara så smala som möjligt. Tårarna kom när en man satt och förklarade för sin flickvän att han älskade henne precis som hon var, med sina runda och lite större former. Det var fint :) (A)
Hemskt att behöva se hur kvinnor har ångest över sina kroppar. Vi borde vara stolta över dem! :)

Dags för Top Model! Och förhoppningsvis ett snabbesök av en bra människa :)
/Mia - den som lever får se vart det bär. det enda som går är att hålla tummarna! (jag gör det, iaf..)

ps. roligaste på länge: "Ni kan inte sätta dit mig, för jag lider av mytomani". haha! Inte lätt att bli fasttagen av vakterna till hotellet ;P .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: