MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Ännu en tripp på gång.

Kategori: Min vardag

Imorgon bär det av till underbara Skåne och Trelleborg :) Besöka släkten och gå på 50-årsfest. Lär bli dunderbra det där! :)

Haft en skön dag, trots nio timmarns jobb. Gick ganska fort, mycket pga att jag hade många sköna och trevliga människor att prata med :) Guldvärt!
Har du på eftermiddagen hunnit med att umgås med min kära P1 genom en promenad och tjöt :) (Som vanligt) Och jajks - såg en fet huggorm i skogen! :O Barnsliga som vi är fick vi lite smått panik och visste inte riktigt vad vi skulle göra av varken fötter eller armar (A) Vilket äventyr va ;P

Sitter nu nysolad och nyduschad i köket och väntar på att klockan ska bli åtta så att Millan kan komma hit :) Inte träffat den människan på en vecka nu, så det är verkligen dags!
Senare bär det av till Lövhult för att hjälpa P1 att vara "barnvakt" :)

--------------------

Jag är fortfarande en funderare. En stor sådan. Kan erkänna att det trappats ner nåt oerhört och funderingarna kretsar inte längre kring samma saker som för några veckor sen, men mjo. Grubblas gör det! Varje dag (A) Har så mycket tankar, idéer och saker som jag vill att det måste göras varje dag, annars hinner jag inte med ;P Men det är som man säger: Drömma måste man göra :)

/Mia - "jag ville slå dig med häpnad, när jag gjorde min entré".

ps. jag känner mig mäktig. det känns som att jag håller på att få precis det jag vill ha? Hallelujah :) .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: