MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

50-årskalas!

Kategori: Min vardag

Igår var det dags - hela släkten och vänner samlades för en riktig brakfest för min moster :) Vilken kväll, säger jag bara! Jag trodde att det skulle bli trevligt, galet och riktigt kul: Multiplicera det med 10 så får man resultatet av hur det blev. KANON! :) Tack allihopa - ni är underbara!

--------------

Sitter nu och väntar på att det ska styras mot hemfärd. Skulle vara skönt att bara komma iväg nu känner jag, men antar att jag inte är riktigt körduglig än. (Pappa är nog rund under fötterna fortfarande ;) haha. hrm) En timma kvar, sen kan vi nog fara iaf! Jag kör :) (150 knyck!)

Hemma väntar det en godbit på mig. Tacktack (A) :)
/Mia - trivstrivs.

ps. familjen är lycka! .ds.


 Grattis moster! Du förtjänade denna lyckade fest :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: