MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Woohoo!

Kategori: Min vardag

Ensam hemma precis HELA dagen :O Vad tusan ska jag hitta på? Nog för att jag måste dammsuga, cykla och handla lite, betala ett par räkningar och kanske plocka undan lite men det tar ju ingen direkt tid :P Nåt måste jag hitta på i alla fall, det är ett som är säkert!

-----------------

Jag är besviken. Som fan. Även om det inte sägs, så är det förmodligen så att jag inte duger för hade jag gjort det hade chansen tagits. Så är det! Jag är inte tillräckligt bra, liksom. Wooh, det känns bra!
Livet är inte alltid lätt och ska nog inte heller vara det, men nån jävla gång kan man väl få ha lite medvind? Blås mig i ryggen någon.

För att fördriva tid kopierar jag in P2's test hon gjort och gör det jag också :P Enjoy ;) pfh.

Namn: Mia Louise Häll
Födelsedag: 27 januari
Hemstad: Nässjö
Ögonfärg: Blå-gröna
Hårfärg: Brunt med slingor :P
Längd: ca. 170
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovana: Jag grubblar förmycket
Stjärntecken: Vattuman
Skostrl: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Din svaghet: Rädd för ensamheten ibland
Rädsla: Vet inte om det menas så, men jag är livrädd på somrarna att det ska dyka upp en val eller ubåt när jag badar :P haha.
Mest använda fras på msn: haha :P
Det första du tänker när du vaknar: höh?


FAVORIT-
Färg: Hm? Ingen aning. Vitt är nice.
Mat: Jag är ett stort fan av Het Köttfärsdipp :D
Djur: Hund
Glass: Daim
Godis: CHOKLAD !!
Sallad: Blandsallad...
Skådespelare: Jim Carrey är skön.. Finns många bra!
Låt: Just nu har jag ingen favorit. Lyssnar på många låtar, och alla får mig att tänka på olika saker. Bra & dåliga.
Nummer: 2
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Tandkräm: Vad är det för fråga? Är ingen finsmakare^
Radiostation: Rix FM

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Hälsocoach :)
Hur vill du dö: Somna in sakta och säkert efter 90 någon gång.
Vem av dina vänner är mest lik dig: P1
Vem är högljuddast: Frii eller Ines. De ligger ganska lika !
Vem har du känt längst: Ines
Vem är blygast: Har ingen vän som är särskilt blyg :P
När grät du mest: När min pappa blev sjuk för ett par år sedan.
Vad är den bästa känslan i världen: När man känner sig lätt, klarar av problem och bara mår så otroligt bra :)
Värsta känslan: Att vara rädd
Vart vill du bo i framtiden: Göteborg eller någon annan mysig stad. Trelleborg och Malmö är nice :)
Hur länge tror du att du kommer leva: who knows?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Skolkat: Ja
Tänkt på självmord: Inte att ta det.
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej, tror icke det.
Velat bli modell: Ja, haha. Vilken tanke, va.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Oja :D
Sett en död människa: Ja, tyvärr.
Druckit alkohol: Jag skulle ljuga om jag sa nej!
Ätit sushi: Nwäpp
Varit på scen: Ja, det är kul :)
Snattat: Nej.
Retats: Mm.
Blivit nerslagen: Nej. (eller, bara om man räknar Ines och mina låtsasbråk eller när min bror jagade mig när vi var små..)


DU:
Svär: Ja, alltför mycket
Sjunger bra: Onej.
Duschar dagligen: Ja.
Vill gå på högskola/universitet: Vet inte än.
Vill gifta dig: JA ! :D
Tror på dig själv: Oftast.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, brukar inte vara några problem.
Gillar åska: Jaa! Det är ju supermysigt :)
Spelar något instrument: Nej.
Ber: Om jag verkligen är i knipa så ;P
Går till kyrkan: Nej.
Sover med gosedjur: Nej, men det skulle vara skönt ibland^^
För dagbok: Ibland.
Dansar i regn: Det händer faktiskt :) I like it.
Sjunger i duschen: Klart. Jag är ju mänsklig :P

THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Cola
Mcdonalds/burger king: Doncen, om jag nu måste välja.
Choklad/vanilj: Vanilj.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar, får det nog bli.
Kött/veg: Kött !
Tv/film: Vilket som.
Gitarr/trummor: Gitarr.
Adidas/nike: Nike
Kinamat/mexikanskt: Mexikanskt! (kinamat är det värsta jag vet (A) )
Kakor/paj: Paj :)
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv


KAN DU:
Gå ner i splitt: Kommer nog inte upp igen isf.
Skriva med båda händerna: Mjaa.
Vissla: Ja, fast tydligen visslar jag falskt har jag fått höra av min mor :P
Blåsa en bubbla: Ja.
Rulla din tunga i en cirkel: Ja. Lärde mig för ett par år sen :)
Ha dina ögon i kors: Ja 
Nudda näsan med tungan: Nwäpp.
Dansa: OM jag kan ;)
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja, för det mesta.


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Carro.
Du pratade i telefonen med: Pappa
Du fick sms ifrån: P1
Du kramade: Vet faktiskt inte. Var någon i lördags, iaf! :) (FAN vad längesen då. Skit.)
Du kysste: T.
Du skällde på: Pappa, tror jag :/
Du sov med: T.
Du sportade med: P1 och Pernilla :)

SENAST DU:
Skrattade: Igår.
Grät: Jadu, håller inte reda på dagarna längre. Det händer tyvärr alltför ofta, av olika anledningar. Känslig.
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: Säkerligen igår :P Det händer ju att jag ´clownar mig lite, om man säger så^


VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: Kommunhuset och alla nissar som sitter där inne framför sina datorer :P
Lyssnar du på musik nu: Nä. Tv: n på istället.
Vad har du på dig: Grå mjukisbyxor och rosa tröja.


TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: Kanske?
Mirakel: Jag gjorde det förr.
Magi: Nja.
Kärlek vid första ögonkastet: Samma svar som på "mirakel". Nu är jag inte säker. Antar väl iofs att jag kanske fortf. gör det.
Gud: Om jag behöver honom, så.
Satan: Nej.
Spöken: Ja.
Tomten: Nej
 

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: Mexico. (snarare hela Sydamerika ! )
Hur många plattor äger du: Plattor? Vad för slags plattor? :P (dryyyg)
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Ja, lite varje dag.
Personer du hatar: Hatar väl ingen, men ogillar en del.
Tror du gud är en tjej: ...
Vad borde man uppfinna: Säger som P2: Botemedel mot cancer., och andra allvarliga sjukdomar.
Är du ett hälsofreak: Jag har blivit det :P



Det var givande! :P Nu ska jag ragga upp någon som vill umgås med mig lite senare idag. Får se om någon nappar :) Först: Packa upp lite till ! (hata hata hata kartonger och dyl.. Carros och min "lyckohörna" i lägenheten är där alla uppackade och ihopvikta kartonger ligger/står ! )

/Mia. - Säg inget.

ps. Är man ego om man anser att man förtjänar något? .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: