MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Vill inte mer :/

Kategori: Min vardag

Jag mår illa, och har gjort det lite smått några dagar nu :( Det är inte kul längre. Carro sa att hon på Life sagt till henne att man kan bli illamående av urrensningen, efter halva tiden ungefär, och det är precis i den perioden jag ligger. Suck! Hoppas det försvinner snart då. Jobbigt när man knappt kan äta pga det!

Well, anledningen till det här inlägget? Enligt min kära vän P1 ska man skriva minst 2 ggr / dag, så detta gör jag enbart för att lyda henne :P Så - ge henne skulden för bristen på de ovettiga sakerna som kan bli skrivna ;) www.paulinaskold.blogg.se

Jag som hade planerat att inte sova så länge idag, kravlade mig ur sängen vid halv tre :O Trött som bara den och ville egentligen bara ligga kvar under täcket och drömma vidare på min dröm. Den var bra, kommer jag ihåg :) Men, nja. Måste ju komma igång, eller? Glassade runt i lägenheten några timmar, betalade räkningar, promenad och sen en liten sväng på Willys med T innan det bar av till Friskvårdshuset! :) (bor där emellanåt!)
Träningen gick bra. Enbart combat dög alldeles utmärkt för mig - precis lagom trött och kände att jag var nöjd med mig själv :) Så det ska vara!

Jag har börjat bli omotiverad vad det gäller framtiden :( Vad är detta? Jag som velat, jag som brunnit och jag som sprallat runt av glädje pga detta vet inte längre. Vad ska jag göra? Söka till skolan, givetvis, men sen? Jag vill gärna tänka ett steg längre, men kommer ingen vart. Snurrsnurr!

Grattis HV till vinsten! Bara en kvar, sen möter och spöar ni skiten ur Färjestad :)
/Mia. - imorn efter jobbet? Händer då?

ps. det kittlas sådär jobbigt i mina muskler igen. Ni vet, kramas-musklerna som jag snackat om innan? .ds.

Kommentarer

  • P1 säger:

    hahaha, bättre strunt än iget alls ;) nu vet alla att du lever :P

    2009-03-26 | 22:49:25
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: