MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Vad har jag gjort?

Kategori: Min vardag

Inte den blekaste aning. Detta känns väldigt lustigt, iaf. Konstigt-lustigt, liksom. Aotch. Tror inte att sanningen kommit fram i det här, och det stör mig. Verkar som att det är jag som kommer få ta smällen och skiten denna gång medan en del andra bara kan glida förbi osedda, som på ett bananskal. Hatar sånt. Falskheten är skyhög. Skål !

Annars har natten gått bra :) Jobbat tillsammans med härliga grabbar och "Lill-Mia" ;) Mycket bra sällskap! Dock finns det en vi alla hatar, och det är miniboss. Stort MINUS till henne, det är rätta takter.
För övrigt så är jag astaggad på Stefan&Krister-kväll snart :) Vore lovely.

Jag måste sova. Hörs mer senare :) (förhoppningsvis blir det träning ikväll! wiie. ÄNTLIGEN! )
/Mia - the postenarbetare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: