MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Kan jag?

Kategori: Min vardag

Varför gör jag såhär? Blir verkligen trött på mig själv.
Inne hela dagen. Gör ingenting. Deppar ner mig, utan någon som helst anledning, och tycker synd om mig själv. Patetisk är rätta ordet!
Därför tog jag nyss en promenad med hunden, i ca. en halvtimma. Kanonskönt! Gick och funderade på massa saker och kom fram till en del beslut, medan andra tankar bara gjorde mig ännu mer förvirrad och till ett ännu större frågetecken än vad jag var innan. Hum? Plus-minus-noll-situation? Sen fanns det också en del tankar som fick mig att le och se sådär barnsligt lycklig ut, som man bara gör när man just tänker på det där. Löjligt vad ett leende kan sätta sig (a) I like it!

----------------------------

Otåligheten är min värsta fiende. Allt handlar egentligen bara om kontroll, men frågan är om jag kan behärska det? Jag tror det, men ibland verkar det inte så. Imorn måste jag ta tag i en av sakerna som gör mig otålig, och nu på direkten ska jag ta tag i två andra.
/Mia - Ler från öra till öra.

ps. tacoslagning borde läggas in på schemat. ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: