MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Über !

Kategori: Min vardag

Upp tidigt för att åka och sola med Armi på posten, igen :) Wiie, nu börjar man bli riktigt überbrun. Det känns härligt :) Bara sommarkläder och ballerinaskor som fattas! (A)
Vidare till stan för en fika på Thimons, som senare P1 och P2 gjorde oss sällskap under. Älska att umgås! :) Blev också givetvis att gå en sväng på stan, och det slutade überbraaaa! :D (inte för att min plånbok är lika glad, men det skiter vi i^ ) Blev en vit, större tröja (som jag verkligen älskar att ha på mig! Vårens plagg.), ett par nice'i-nice'i trosor och otroligt übersnyggt svart spetsnattlinne :D Jag är NÖJD. Wiie! Letat efter ett sånt riktigt länge och vips, så hängde det där på Lindex :P Kanske borde gå och köpa mig en trisslott när man ändå har lite tur? Det är überbra. Det luktade dessutom übergott vid torget, för munkvagnen stod där. Snacka om att man blev übersugen!
Nu har jag druckit mitt überäckliga protein, sitter i mitt nya übersnygga spetsnattlinne och filt i soffan och slökollar på "Fresh Prince in Bel Air". Det är bra!

Ikväll är man ensam hemma igen till halv nio. What to do?
På tisdag kan jag börja träna igen, efter förkylning och kvällsjobb, och då ska det kommas igång ordentligt med det och kost! Dags att börja tänka på det igen, precis som i höstas när man var sådär satans fit ! :D Det ska jag bli igen. Utan tvekan och krusiduller.
/Mia - Vi är rosenknoppar idag. På väg att blomma ut.

ps. spökrundan imorn kommer sätta sina spår. fartränder ;) haha. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: