MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Tragiska postenarbetare är lättroade.

Kategori: Min vardag

Morötter. Dessa fantastiska, orange och goda grejjer. Man kan göra så mycket med dem! Man kan helsteka, steka i skivor, koka, pressa till juice, fritera och äta glass till. MASSVIS! Därför ska vi från och med nu spräcka hela vår månadsbudget på morötter. Det är en bra plan! Tummen upp för det :P
Jo, det var faktiskt ganska drygt i natt. Tur man är lättroad iaf, så man kan skratta sig halvt fördärvad och till andnöd pga att Ivana och Christoffer sitter och driver om morötter pga att jag alltid hör fel! :)
Höll på att somna runt fyra också. Mindre lyckat! Tur vi kan roa varandra, I och jag, så vi inte stupar! :) VI har ett speciellt band, den där människan och jag. Vi har samma förkärlek till mat och godsaker, vilket gör att vi alltid äter nåt när vi träffas på fritiden, vi har samma torra och egentligen ganska tråkiga humor, vi vet hur man fördriver tid på posten OCH vi är lika småtröga båda två. Jag gillar't ! :P

Sov till tolv idag. Lite lagom :) Sen åkte jag och Carro och handlade lite käk på Ica och till våran egen stora förvåning blev det att vi lagade våra alldeles egna pannbiffar med potatismos! :D Godare får man leta efter. Snacka om att vi var stolta och malliga just då :P (Mental five! : Ca-tisch! )

Nu är jag supertrött och väntar mest på ingenting. Jag vill kolla på film :)

-----------------------

Det blir inte alltid som man tänkt sig, och det är sånt man får leva med. Dock vet jag inte om jag orkar det fler gånger. Nu är det dags att köra race igen och leva livet så som det ska levas :) Jag ska från och med nu trivas nåt så in i vassen bra, så att leendet återigen kommer sitta klistrat där det ska. Sån jag ska vara - det är då mina nära, kära, vänner och bekanta känner igen mig :)

/Mia - it's a good day.

ps. "your body is a wonderland." Får mig att le och må bra! .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: