MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det FEST

Kategori: Min vardag

Men fredag. Det är en bra veckodag :)
Haft en helmysig och bra dag, verkligen! Gick runt och städade och pysslade på fm., åt lite god mat och slötittade på tv. Kanonskönt! Lite senare kom det finbesök med pariserbullar, filmsällskap och mycket tjöt :) Tack för "lägenhetstittningen"! Bryt inga ben i La France ! ;)
På kvällen var det dags för riktig tjejkväll när Carros lillasyster och hennes kompis tittade förbi för tacos och en riktig kanonkväll i sofforna! Skönt var det :) Riktigt mysigt att kunna sitta vid köksbordet med tända ljus och äta! Snacka om att det uppskattades. Slipper man sitta i soffan och äta jämt ;)

Men, ja. En bra dag :) Och Carro är heeeelnöjd för hennes säng har äntligen levererats. haha. Nu slipper hon ligga på bryllépudding mer ;P Imorgonbitti ska jag och P1 åka in till Jkpg för en riktig systerdag. Alltid lika uppskattat :) På kvällen vankas det fest och jag vet att det kommer bli kul - precis som vanligt!

För övrigt så måste min hals bli bra snart så jag kan börja träna igen! Det här går mig på nerverna och det kittlas i varenda liten atom i kroppen på mig - jag måååste snart! :)

------------------------------------

Trodde det skulle vara värre, men jag är riktigt duktig. Tror att jag liksom bearbetat det omedvetet i några veckor, redan, så hjärna och pump är nu inte lika svårläkta som de kunnat vara. Ett smart drag av mig, utan att jag visste om det. Mycket bra Mia :) Inte för att jag är nöjd över själva grejjen, men över mig själv - oja.
Och jag blir lycklig när jag tänker på hälsocoaching. Jag vill!
/Mia - det här vet du inte om...

ps. träningsvärk i käkarna imorn. I like it. ds.

 Finns det någon bättre ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: