MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Onsdag.

Kategori: Min vardag

Sov länge, slängde mig framför tv:n och väntade otåligt, men snällt, på att Tott skulle komma förbi en sväng efter att han jobbat klart. Självklart att man längtade aningens :P ( (A) )
Avslutade tagget innan nattjobbet med en pizza PLUS våfflor tillsammans med Lia och Carro medan vi gluttade på hockeyn. Heja HV! Vore kul med dem mot Färjestad i finalen. Även om vi inte behöver några slagsmål i soffan, hrm, vore det lite småkul :P höhö. Jag är ju inte så stenseriös, så skulle nog kunna lyckas hålla det på en hyfsad nivå :)

Natten på posten gick bra! Himlans tur att Marie jobbade, och även sen att Freddan gjorde oss sällskap. Hur hade vi annars kunnat haft det "så kul"? ;) Men ja. Falska frimärken, fusk med frimärken och tråkiga vykort gjorde mig denna natt skrattande och icke gråtande av sorg. Tack för det :)

Imorn är det torsdag och jag är ledig. Blir förmodligen en runda på stan, enbart ett träningspass ist. för två för att därefter skynda hem och se hockeyn och ta det lugnt för att gå upp tidigt på fredag och träna två 30 min-pass tillsammans med Armi :) Bra start på dagen! Lagom trist att man sen jobbar 18.00 - 22.30 på kvällen, men jag ser stålarna rulla in så att säga. Frågan är vad som händer efteråt? Min kära sambo ska med ut och fira Fia som fyller år (fan att man ska jobba) så antar att jag bara ska hem... Kom och joina mig, dear? (A)

Well, ögonen börjar gå i kors. (Eller, egentligen inte. Men de borde!)
Nu ska jag drömma massa söta och fina drömmar och sen vakna leende, precis som i tis- och ons-morgon.
/Mia - the "muskare"

ps. långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter. .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: