MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Några dagar i ett par-tre textstycken

Kategori: Min vardag

Fredagskväll: En otroligt härlig, välbehövlig och lyckad tjejkväll tillsammans med P1, Carro och Armi. Kvällen spenderades i Jkpg där vi käkade och gick på bio :) "En shopaholics bekännelser". Kände vi igen oss i hennes beteende och bortförklaringar? Oh yes (A)
Lördagen: Mor&Far kom på besök för att bli klippta och samtidigt hjälpa mig med att sätta upp ett par hyllor och spegeln på mitt rum :) Nu känns det äntligen väldigt hemtrevligt! Underbart :)
Senare på kvällen var det dags för min och Carros inflyttningsfest. Tycker verkligen att det var en lyckad kväll med härliga människor och bra stämning :) Kvällen slutade givetvis med efterfest i vårt casa, och jag var nöjd ! Sluta kvällen med lite kittel och småkiv kändes helt rätt! Verkligen :)
Söndagen: JÄS. Jobb 18.00 - 05.30. Ett mirakel att jag och Ivana överlevde de sista två timmarna! Hur gick det till?

Dagen har bestått av sömn, blåbärspannkakor och film med Ivana, grejjande och givetvis: Väntan och längtan inför kvällen! :) Det var dags att kolla på otroligt bra OCH romantiska filmen Twilight tillsammans med Tott. Godiset han skaffat var ju inte alltför fel heller (A) (Förlåt, jag ska bättra mig. Lite är dock tillåtet!)

Ett oväntat och otroligt bra slut på dagen gör nu att jag om en stund kan gå och lägga mig med ett stort leende på läpparna och sova skönare än vad jag gjort på nästan en månad. (:P) Ååh, jag är så nöjd och glad. Yummie!
Det finns ganska mycket jag skulle kunna skriva genom att bara låta fingrarna löpa i racerfart över tangenterna, men nej. Det ska jag inte :) Tror det kallas att "lägga band på sig själv", eller nåt. Iaf ett tag till :)

Imorn är det tisdag och det innebär ledighet och sen dubbelpass på kvällen i form av powerpump + powercombat. Heja oss :D

/Mia - Kära vänner: Nog för att jag faktiskt vart mig själv ett tag, men nu. Nu är jokermasken undanlagt, tror jag nog.

ps. Inte vågat tro det, men tanken har svävat runt. Idag, när jag låg i soffan, flög mina ben upp i luften och leendet spred sig snabbt över mitt ansikte. Jag visste. Två bra magkänslor = lycka! .ds.

Kommentarer

  • P1 säger:

    det är du värd <3 .. men Mia - godis ? :O

    2009-03-24 | 10:03:24
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    tack dear <3 Godis var ett måste igår (A) Men nu ska jag låta bli :P Vi har ju sagt att det är på vårt eget ansvar ;P hihi. oops!

    2009-03-24 | 15:27:32
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: