MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Lite koll på ekonomin.

Kategori: Min vardag

För en gångs skull har jag varit riktigt duktig den här månaden och kunnat spara mer pengar än vanligt :) Det vankas ju, som planerat, en utomlandsresa i sommar så det gäller att spara :) Jag vet precis vem jag skulle vill åka med (som vi sa i lördags) så får väl se vart det hamnar..!

För första gången, på ganska länge (minst en månad ;) ) vaknade jag med ett leende på läpparna och trots att jag sträckte på mig ordentligt slutade det inte att kittlas i kroppen. Tänkte först att det var det vanliga pirret i musklerna, när de inte riktigt vaknat än utan fortfarande är i viloläge, men nej. Sträckningarna hjälpte inte och jag visste genast varför: Jag är glad och lycklig. Inte på det där vardagliga "nöjd-med-läget-och-trivs-sättet" utan på ett speciellt sådant. Shit&jösses vad bra! :)

Tack P1/Sis för att du ringde mig innan (väckte mig (A) ). Det är ett väldigt bra sätt att vakna på! :) Att du alltid finns där när jag behöver dig, säger saker jag behöver (men kanske inte alltid vill) höra, är guldvärt! Du får mig tillbaka till verkligheten de gånger jag svävat eller försvunnit för långt iväg. Tack är rätta ordet! :)

Jag har en otrolig lust att åka ut till skärgården och uppleva våren och förändringarna i naturen där ute.
/Mia. - det vankas dubbelpass ikväll. Wiie :D

ps. det sägs att mitt leende får andra att må bra. tack :$ .ds.

Kommentarer

  • P1 säger:

    ingen fara du :) orkar du lyssna på min röst så kan jag ringa ännu oftare ;)

    2009-03-24 | 23:22:50
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    Du får ringa hur ofta du vill, din stolle! :P

    2009-03-25 | 01:53:20
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • INES with the flow :P säger:

    åk till Zakhyntos i Grekland! dit vill jag åka!

    superfint, och även fest om ni hittar rätt hotell:) 5000 per person,, perfa!!

    2009-03-27 | 09:09:15

Kommentera inlägget här: