MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Längtan efter april !

Kategori: Min vardag

Fick mitt jobbschema för kommande månad idag. Shiiit vad bra :D Jobbar fler timmar än vad jag brukar göra, MEN det är sjukt bra upplagt vilket innebär att jag kan träna i princip varje dag + hinner umgås med alla nära&kära (som har tid för mig ;P) + hinner vara bara Mia. Ååh, så bra :D
Dessutom börjar ju urrensningskuren den 1 april, är det bestämt. Jag och Carro klubbade det innan. Det kommer bli en väldigt bra månad, helt enkelt! Sen att våren brukar komma då också, det är ett stort fett PLUS i kanten :)

I natt ska jag jobba. Suuuck. 19.00 - 05.30. Och det kallas egentligen inte ens långnatt! Det borde det bannemig, tycker jag nog. Well, dags att börja förbereda sig psykiskt. Min kropp är inte riktigt sig själv idag, utan kallsvettas och håller på (förkylningen som håller på att försvinna kanske?) så jag satsar helt enkelt på att huvudet iaf kan få följa med lite.

/Mia - lördagstagget börjar nog imorn, om jag känner mig själv rätt :)

ps. Försöker finna spår som leder rätt. Vill hitta min stig! Snart. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: