MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Konsten att förstå skillnaden på trevlighet och sympati...

Kategori: Min vardag

Något vi snackade om igår (onsdag) på APT:n. Tänkte bara säga det ;)

Nyss hemkommen från jobbet. Gick väldigt bra måste jag säga, om man bortser från en väldigt seg kropp och bultande huvudvärk. (:/)
Snacka om att träningen satt igång med rivstart nu efter förkylningen! Haft en grym träningsvärk ett par dagar, efter pumppasset i tisdags, och idag var det dags för combat i 1 h och sen därefter 1 h pump också :) wiie, vad slutkörda jag och Armi var! Och nöjda som fan, dessutom. Hurra på det :)

Jag borde absolut sova lite så jag orkar med "morgondagen", vilket jag menar med fredag. Sola med Armi, handla, långpromenad, Jkpg med tjejerna. Det kommer bli en händelserik, men rolig dag! Tvivlar inte en sekund på det.
För övrigt så har dagen som varit, dvs. torsdagen, vart mycket trevlig :) Blev väckt av att telefonen ringde - vid tjugo i två - och insåg att det var perfekt tid att gå upp. Liten promenad med hunden, frukost, lattja runt, städa, Stefan&Krister och sen rusa iväg till träningen (som ju var, som jag skrev innan, helt otrolig. Log med hela ansiktet :) ) . Och sist - välförtjänt mat innan posten. Slår aldrig fel!
Well, godnatt var det ja.
/Mia - Och allt som är bra med mig, har jag förmågan att glömma bort. (LÄS texten, "Sen en tid tillbaka" med Melissa Horn. Den stämmer, nåt otroligt bra.)

ps. det är i motvind, och inte medvind, som draken lyfter. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: