MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag skiter i allt, men det skiter jag i

Kategori: Min vardag

Jag är på otroligt dåligt humör idag. Vet i tjyven varför? Antagligen för att; 1. Verkar som att jag börjar bli sjuk igen. 2. Träningen ger mig inte de resultat jag vill ha. 3. Jag har dåligt med pengar den här månaden. 4. Det går inte som jag vill just nu. 5. Hunden gör mig galen.

Jag ska nu kolla på 2½ men och sen sova. Ca-tching! Kuwl.
/Mia - En vecka...

ps. vill hitta den där. jag förstår, iaf. ds.

Kommentarer

  • P1 säger:

    Just därför du ska träffa mig idag , ska få dig på stålande humör :)

    2009-03-31 | 09:24:51
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • P1 säger:

    strålande*

    2009-03-31 | 09:27:00
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • ines säger:

    de tar lång tid att se resultat även om man ligger i. det kommer nog visa sig snart!

    och du, läste att du håller på och rensar ur kroppen.. har också funderat på det. är det bra eller??? krambanan!!

    2009-03-31 | 14:04:15
  • Mia säger:

    Men jag har ju tränat gaaanska så länge nu. Förbannat också :P Jadå, urrensning är bra! Jag har dock mått lite dåligt den här gången med illamående och svårt att äta, men. Fråga dem på Life! :)

    2009-03-31 | 21:21:28
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • ines säger:

    Hur länge då??

    okej men det är ju ganska dyrt för en fattig student som jag..så det kanske är lika bra att jag inte äter något på en vecka, skulle både gynna min kropp och ekonomi:)

    2009-03-31 | 23:04:58
  • Freddan säger:

    Troligt att du kan vara på dåligt humör ? lite shockerande att läsa faktiskt..

    2009-04-01 | 00:48:51
  • Anonym säger:

    Ines: Har tränat på friskvård sen i september, men hade ju en jäkligt bra grund sen handbollens tuffa år :P Så nog fan att jag borde få mer resultat! pust.

    Freddan: Jag har vart på dåligt humör, ja. Tycker också det är ganska mysko :P Fast idag är jag glad igen, thank god! Jobb söndagnatt? :D

    2009-04-01 | 20:49:35
  • Ines säger:

    ja men va fan är det du vill göra, bygga massa muskler eller va smal som en pinne?? du har både muskler nu och är smal som en pinne, och du är tjej..krävs ganska mycket för att se ut som en muskelknutta. men jag fattar inte riktigt vad det öär för reslutat du vill ha ändå, du har redan en ideell kropp!

    2009-04-01 | 21:16:40
  • Freddan säger:

    Nåt skumt är det. :) Klart jag jobbar söndag natten :P

    2009-04-02 | 09:17:46

Kommentera inlägget här: