MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag säger som Fairground Attraction

Kategori: Min vardag

"Life is too short to play silly games".
Man skulle nästan kunna säga att livet fortfarande är på nybörjarstadiet, men - jag tänkte börja det med lite klass. Drömt men glömt kan vi kalla det. Nu är det fresh-start som gäller! :) Wiie. Jag ser fram emot detta. Jag kan känna lukten av bra vibbar!

Tack för en supertrevlig lördagkväll, Armi och alla ni andra grymma pokerspelare :) Det får vi göra om! Dock skippa att hoppa från hotellets balkong. Fruktansvärt onödigt, enligt mig! :P
Dagen har bestått av enbart två timmars sömn, pga. förmycket tjöt ;) , basket med Carro och Fia, riktig härlig middag med sambon min där vi som vanligt pratade om allt och ingenting + massa mysfix i lägenheten tillsammans  (jo, nu börjar det bli riktigt bra! :D ) och sist men inte minst lite finbesök av Anton som kommit hem från sin s.k. semester ;P (Man ska inte vara trött efter det, du vet.) Alltid trevligt med lite söndagssällskap framför tv:n ! Dessutom lite sötmandel och kaffe. Bra kombination, skulle jag vilja säga :)

Imorn ska jag försöka sova länge, så att jag orkar med nattjobbet sen. Tack gode gud för att grabbarna jobbar. Hade förmodligen inte överlevt annars. De är typ näst bäst att jobba tillsammans med, efter Ivana (givetvis!) :)
Jag ska förmodligen till Life också, för att köpa gojibär, tabletter som håller en frisk (hmm, rosenrot kanske) och ev. ännu en urrensningskur. Ska bli en sådan fr.o.m. 1 april, iaf :) Vad innebär det? Inget godis eller onyttig mat under den 20-dagars perioden! Mumma på det? Absolut ;)

/Mia. - Stefan&Krister får mig att skratta. Hallelujah.

ps. det är min grej. let it be. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: