MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

JA!

Kategori: Min vardag

Imorgon skulle jag vilja börja mitt nya liv. Tack!

Min kära vän Ida skriver alltid så fina och bra saker i sin blogg. Antingen ritkigt vettiga saker eller så ger de en gåshud till slåförbannelse bara för att man får så härliga känslor av det. Jag bara MÅSTE kopiera in det hon skrev här, så ni får läsa. Jag säger såhär: Ida, vi tänker likadant! I want it too! Kan omöjligt finnas något bättre.
(www.idamaria.devote.se)

"jag vill att han ska komma och ta mig med storm, överaska mig, ge mig passionerade nätter, ta min hand och springa iväg till närmaste godisaffär och köpa mitt favoritgodis, kyssa mig och säga att han älskar mig när vi träffas, dra fingrarna genom mitt hår, klia mig på ryggen utan att behöva be om det, presentera mig för hela världen och säga att han är min, ta med mig ut på äventyr, komma hem till mig när jag är ledsen, sätta oss på första bästa plan bort från sverige och verkligheten, spruta ner sin extratröja med min parfym bara för att han saknar mig varje minut, ge mig frukost på sängen, gå upp med mig på morgonen, ta min hand och förverkliga alla drömmar tillsammans"

Nu är det sömn som gäller!
Det är inte så svårt som jag trodde. Tack vare Melissa Horn. Det släpptes lite, så att säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: