MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Host, hrmhrm, host.

Kategori: Min vardag

Min hals är inte bra alltså! Det gör ont :/ Ganska stolt över mig själv som lyckades ta mig till jobbet idag och vara där 06-16 ! Trodde jag skulle bryta ihop ett tag, kände mig febrig och frusen, men frukost och sen lunch gjorde mig glad så jag lyckades. Woow :)
Tur det finns en del som förgyller stunderna i kodningsrummet med diskussioner och att hitta "sköna punkter" och att få "en släng av dyslexi". Jag blev ganska road, faktiskt :) Tur det finns lite, lite godis att slänga ett öga på också. Nåt att underhålla sig med, liksom ;P

För övrigt så har jag inte alltid koll på läget. Jag är sån att bestämmer jag mig för att jag vill ha något, då ska jag jäklar ha det också. Ibland går det åt helvete, men antar att det är en smäll på resan mot den rätta vägen så att säga.
En sak är jag iaf heeelt säker på: Jag ska plugga på Ädelfors folkhögskola och bli världens bästa hälsocoach.
En sak jag inte är helt säker på är vad som händer nu framöver? Jag vet vad jag är för person, vad jag behöver, vad jag vill ha. Men. Ja. Jag vet inte riktigt... Det är en svår resa, ungefär som den mest krokiga berg-o-dalbana man kan tänka sig. Hum?

Min sista fundering för dagen är om jag tagit mig vatten över huvudet som lovat Carro att laga mat till henne och mig? Jag skulle helst av allt vilja ligga i soffan under mysfilten hela kvällen och bli frisk.
Är verkligen SJUKT träningssugen. Så mycket spring i benen och det kittlas i alla musklerna, så blir heltok snart. Min kropp är inte gjord för att inte röra på sig, så är det bara. När jag blir frisk igen ska jag köra järnet! Springa, spinning, powerpump, gymmet och givetvis börja med mina kvällsövningar igen. Dem kan jag inte vara utan :) wooh!

/Mia - behöver en lärare som kan lära mig åka skidor :D Jag vill !

ps. jag och carro undrar om det händer nåt vänsterprassel inne på kommunhuset? Det var tänt länge och sent igår. Undrar vart kopiatorrummet ligger? .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: