MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Grogg till bloggen.

Kategori: Min vardag

Efter att mycket snällt kört mina föräldrar hem nu i natt, efter att de + Carros föräldrar varit här ikväll för middag och umgänge, så kände jag att jag förtjänade en liten drink nu innan sängen väntar :)
Att ligga i 50 km/h och puttra, pga att det är förbaskat halt på vägen, och sen vara tvungna att ringa polisen pga att en otroligt full och "väck" kvinna står på Handskerydsvägen, var krävande! Polisen, som nästintill aldrig verkar vara på plats när de behövs, hade ingen patrull i närheten, så vi fick helt enkelt själva parkera Sonja (bilen) och promenera en bit tillbaka uppför gatan för att checka läget. Lite hjälp lyckades vi åstadkomma, och vi är nu säkra på att hon är hemma i säkert förvar. Dagens insats! ;D

Har nu dessutom kommit på att klockarna ju vridits fram ett varv, så nu är det dags för sömn! Klockan är tjugo i fyra, för jösse namn... Jag ska denna natt, till skillnad mot förra, sova ensam. Tycker inte om det alls, men tror det är smällar man får ta. Blö! Saknar dig.
/Mia - Jag och Carro är i den perioden då vi är som allra vackrast: 20 år och beige'a jungfrur :P HAHA! Vilket påhitt.

ps. om jag inte är trött? fan, jag vill kramas. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: