MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fortfarande vaken...

Kategori: Min vardag

Jag laddar upp med trötthet så att jag kan sova länge imorn och sen jobba natten. Det är inte särskilt roligt, men lätt värt det i slutändan :)

Ligger därför och lyssnar på bra musik, funderar över vad som kommer hända nu och så har jag även tankar på att hämta mig en macka. Är dock inte säker på det sistnämnda än :P
Gillar i vilket fall min nuvarande sits stenhårt. All musik som spelas ur mina, ganska kassa datorhögtalare, ger mig det jag behöver. Den har hjälpt mig många gånger, och idag gör den det på så sätt att den tyglar mig från att kasta mig över mobilen och ringa ett samtal (som med nästintill all säkerhet inte skulle uppskattas den här tiden på dygnet (A) ). Skulle bara vilja säga godnatt en gång till, men nej. Jag klarar mig bra ändå, för den här gången behöver jag inte oroa mig. Ingen klump i magen och inget som maler på ett irriterande sätt i huvudet, utan bara lugn och en härlig känsla som spridit sig genom hela kroppen. Oj! :)

Det är fortfarande så att jag är otroligt småförälskad i "Your body is a wonderland" med John Mayer. Den får mig fortfarande att dra tröjan över huvudet och snurra runt, om jag bara är på bra humör. Tyvärr väldigt synd att jag just nu inte har mer än ett linne på mig, för annars hade jag lätt stått upp och snurrat mig helt yr, sönder och samman.

Slutpladdrat för i natt. Jag ska kolla på Ally McBeal innan John Blund tar över helt. Ska ju dessutom bli väckt imorn, och det vill jag inte missa för alla pengar i världen! :)
/Mia. - att ett leende kan smitta av sig så otroligt. Lovely :)

ps. "What I have in me, in my mind is you." ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: