MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Flytthelgen! :)

Kategori: Min vardag

Jag och Carro har nu myst ner oss i varsin soffa (trean & tvåan) och har det sådär härligt bra framför tv:n :) Vi förtjänar detta efter helgen, kan jag säga! Massa bärande av kartonger och annat, festande igårkväll med järngänget (P1, P2, Fia, Ida och Emma) och idag har vi lyckats få fram mer saker, fått in saker i skåpen och även målat mitt rum :)
Imorn är jag ensam till klockan tre, så det blir till att hänga in alla kläder i garderoberna, slänga skräp på återvinningsstationen och även hinna med att dammsuga av lite :) Woohoo!

Melissa Horn's "När det äntligen är över" känns rätt.
Och en av Carolas kända låtar skulle kunna få slänga sig i väggen och försvinna.
/Mia. - Det blir aldrig som jag tänkt mig.

ps. V är grejjen. You're. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: