MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En del människor

Kategori: Min vardag

...vågar inte ta chansen, leva på slumpen eller ta klivet ut i stora världen. De lever kvar i sin bubbla, ibland hela livet. Jag vägrar! Ni som känner mig väl, vet att jag är lite av typen som inte vill sitta still, inte nöjer mig med det bästa och framförallt inte blir nöjd förrän jag får det jag vill ha. Men - chanserna. De tar jag väl tillvara på! :) (nu vet ni. pfh)

När jag loggade in på msn för bara några få minuter sen så hade jag fått några meddelanden från en vän, som han skrivit när jag varit offline. Känns som att han förstått mig väldigt bra efter allt vi snackat om, så dessa meddelanden värmde verkligen om hjärtat att få läsa! :) Dagens leende blev större än vad det redan var och jag kände mig väldigt uppskattad. Tusen tack! :) Sånt behövs med jämna mellanrum.

Det här med uppskattning också. Känner verkligen att alla vänner varit så sjukt bra de senaste veckorna/månaderna, när jag faktiskt haft det lite kämpigt med både det ena och det andra. Skulle vilja ge er varsin guldmedalj som ni kan hänga runt halsen! Undrar vad som hänt om jag inte haft er? Ni är det allra bästa. Glöm aldrig det :)

-----------------

Rundan på posten från 07.00 - 17.30 var mer än seg. Den var bedrövlig! Jäklars tur vi fick semla på APT:n så man kunde bli lycklig.
För övrigt så började jag och Armi med urrensningskuren igår! (tisdag), så nu är det pågång :) "Kissar som en elefant" är rätta uttrycket, för er som är intresserade. Dessutom världens bästa pump-pass på det. Förstår ni att jag var gladast i iaf länet då, eller? Sån otroligt härlig känsla att få stå där med stången igen, tillsammans med tjejerna, och bara köra järnet. Att musklerna dessutom funkade nästan precis lika bra som innan jag blev förkyld, för ca. tre veckor sen, är ett extra plus! wiie :) Detta är lycka! Snart är formen tillbaka igen. Kan knappt bärga mig! Att vi dessutom lagt in hårda bud på vad det gäller godisätning och dylikt nu, kommer det nog gå snabbare än vad jag faktiskt tror. HEJA oss! :D (ok att jag fick ett par bitar choklad av Ivana idag, men det var kris. Jag var trött (A) )

På fredag ska jag och mina tjejer (Carro, P1 och Armi) åka in till jkpg för att äta en mycket välförtjänt måltid på MAX (efter en godisfri vecka, som jag för den delen haft sen torsdags typ, borträknat idag) och sen gå på "En shopaholics bekännelser" på bio. Åh, vilken bra kväll det kommer bli :) Lördag vet ni vad som händer, ni "önskade människor" ;)

Dessutom har jag börjat längta något hemskt mycket till att dra ut till skärgården. Hade varit storslaget! Få se våren komma, svanarna flyta runt nere i hamnen, måsarna i full färd uppe i luften, en picknick uppe i bergen och solen som går ner borta vid horisonten. Nog för att vi ska dit i sommar, GIVETVIS, men jag vill dit nuuu. Jag kan inte lägga band på mig själv, riktigt... Någon som vill följa med? ;P

Nu ska jag förmodligen kolla på Kung Fu Panda, här i min ensamhet i sängen, och sen sova bort hela förmiddagen. High fiiiive!
/Mia - Jag är tydligen full av energi :) (a)

ps. Jag känner mig på rätt spår. På rätt köl. Precis som att stigen inte är så långt borta som jag trodde. Det gäller bara att välja den bästa vägen, och inte den allramest krokiga... .ds.

Kommentarer

  • Pax: ) säger:

    There's something 'About the way the hair falls in your face .........

    2009-03-19 | 03:22:13
  • Mia säger:

    Man kan ju undra vem som skrivit det :P Maybe någon som alldeles nyligen blivit lite förtjust i den låten, precis som jag är? :P Fegt av dig att använda Pax som täckmantel, J ;) haha.

    2009-03-20 | 05:55:04
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: