MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Det slog mig för någon timma sen.

Kategori: Min vardag

Det kittlas i kroppen. Alla nerverna är på helspänn och jag vet varför: De väntar på närhet! Jag behöver kramar, någon som är nära och någon som håller om mig.
Pratade med Carro om det innan, och hon tyckte att jag skulle gå och lägga mig och sova så att jag inte tänker på det, men: Då kommer jag ju ligga ensam i min säng. Kunde omöjligt tänka mig att detta skulle hjälpa, utan snarare stjälpa! :P
Ge mig !

Precis kollat på lite intressanta bilder på facebook för att ha något att göra och tänka på. De var sevärda, bra och s.k. godis-bilder. Aldrig fel! :)

/Mia. - pariserbullar är gott.! Ska vi tävla?

ps. även om morötter är en stor kärlek är de inte tillräckligt gosiga, så att säga. ds.

Kommentarer

  • Marie säger:

    jag köpte gojibär på wellnessmässan...så då kostade dem inte så mycket. annars kan man köpa dem på "life" vet jag ;)

    2009-03-10 | 07:19:57
    Bloggadress: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: