MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Tisdag.

Kategori: Min vardag

Vill ni veta en hemlighet? Varenda gång jag går in på toaletten ute på terminalen ställer jag mig och gör grimaser till mig själv i spegeln, skrattar lite åt mig själv och sen gör jag vad jag ska. Antar att det är för att pigga upp mig själv, eller nåt :) Och, trots att jag endast sov två timmar natten till idag var jag oförskämt pigg i morse när klockan ringde vid fem. Tro fasen att man inte hade lust att gå till jobbet, men ja. Det är ju ändå ett måste :) De sju timmarna mellan 06 och 13 gick fort och jag kunde få åka hem utan några gråtattacker eller dylikt ;P
Var riktigt skönt att få träffa P1 på stan och bara strosa runt! Hittade ett par jeans-chinos, kan man säga. Halva priset, och skitsnygga :P HEJA!

Har också hunnit med att springa för första gånger i år/för säsongen :D Det kändes riktigt bra! Skönt att vara igång igen :) Hitta sommarformen på två veckor - wish me good luck (A) Resulterade iaf i 3 relativt kvicka varv runt Ingsbergssjön, 200 sit-ups, lite rump-och benövningar samt mina 40 armhävningar. Hurray! Jag är nöjd :)

-----------------

Sitter nu i soffan, trött som tusan och väntar mest. På vad? Det vet jag inte riktigt. Säger som Cajsa-Stina Åkerström: "Fråga stjärnorna om när". :)
Vill ha sällskap här i min trötthet, iaf! Kommer annars bli grinig väldigt snart, känner jag... (blir det när jag är trött, om jag inte har nån som gör mig glad (A) Som en bebis!) Jag kan ju inte göra mer nu, iaf,!
/Mia - finns det nåt att förlora?

ps. jag, Mia Häll, borde ta mig i kragen och gå och köpa bröd. orka. .ds

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha! det där med grimaserna kanske man skulle prova på;) behöver ofta lite extra uppmuntran på jobbet!

    Fast å andra sidan drar jag mig ofta för att gå på toa på jobbet, tur att man har stor blåsa;)

    Syns på jobbet!

    2009-06-09 | 20:21:32
    Bloggadress: http://loveshinealight.blogg.se/
  • Mia säger:

    haha, testa det Malin! Funkar allt som oftast :P Men du! Så fort mitt förslag om desinfektionsmedel går genom kan du börja gå på toa igen! Tummen upp :P haha.

    2009-06-10 | 00:22:34
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: