MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Punkt.

Kategori: Min vardag

I care just as much as you do.
Absolutely nothing.

-----------

Mkt underbar dag! :) Solsolsol! wiie, älskar det.
Startade dagen med Pralin då det vankades frukost på hennes soliga balkong, och sen även klippning & färgning av hennes hår, plus klipp på mitt. Behövligt :) Fortsatte och styrde våra cyklar mot hennes föräldrars altan där vi blev liggandes. Hon, jag, Pax och en liter jordgubbar :D
Senare: Fika på stan med P1 & Armi :) Perfekt!
Ännu senare: Grillning på våran bakgård med de fyra tjejerna och även Millan och Fia :D Ni är mina favoriter!
Sist: Promenad runt ingsbergssjön! Vad är en dag utan det? :) Tackar!
Nu: Sova! Upp 05.15 imorn och jobbajobba. Heja på mig!

Jag har bestämt mig för att börja använda min almanacka igen, för satan vad det hittas på grejjer hela tiden som måste kommas ihåg :) I like it!
/Mia - Jag säger då det, P1. Kalaspuffar? Detta måste vi ta reda på :)

ps. finns inget idag. ds.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha! tycker om ditt inlägg om din "personliga" promenader... det är nästan så man vill spionera nån gång bara för å se om du verkligen går å småskrattar sådär som ur tomma intet (för jag kan ju inte veta att du skrattar åt ett skämt som du kommit på i dina tankar)!!



    Jordgubbarna lät härligt!

    syns imön! men jag börjar inte förrän vid 07,00, hihi!

    kram!

    2009-06-24 | 17:24:10
    Bloggadress: http://loveshinealight.blogg.se/
  • Mia säger:

    haha, tro mig Malin. Jag småskrattar allt som oftast minst en gång på mina promenader :) Häng med någon gång, så kan vi lösa världsproblem tillsammans! ;P

    Vi ses imorn! Lyckos dig med sån sovmorgon (A)

    2009-06-24 | 21:15:54
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: