MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Önskedrömmar?

Kategori: Min vardag

Var nere och kollade på alla som skulle in på sin avslutningsbal på hotellet innan. Många fina par! :)

Har nu precis kommit ur duschen efter att ha varit ute och promenerat med Pax i dryga halvtimman. Så skönt nu på kvällarna, så det är knappt att jag vill gå in! :) Tycker dock inte om att gå själv när det är mörkt ute, så då får det bli att fly inåt iaf. Bättre med sällskap ! Betydligt.
Har blivit en hel del sådana kvällspromenader, i vilket fall, de senaste dagarna. Har upptäckt att jag verkligen haft så otroligt mycket att tänka på så de har förmodligen enbart gjort mig gott. Strosat runt, bollat idéer och tankar med mig själv, förbjudit mig att göra vissa saker och sen samtidigt lovat mig själv att "det här SKA ske". Och att det sen finns vissa saker som jag bara omöjigt kan komma fram till något inom, stör mig något kolosalt. Har lust att skriva in några rader från en dikt jag fick från en kär vän, för drygt ett år sen, men tänker inte göra det pga att det bara skulle kännas fel och att "utnyttja" någon annans väl valda ord. (Eller nåt?)

Nu ska jag kolla på Sex and the city / lyssna på musik / dricka te / mysa ner mig ännu mer i den stora, svarta, tjocka tröjan med text på, än vad jag redan gjort och - jag ska hoppas & drömma också.
/Mia - galen i Mig?

ps. en som finns. en som bara väntar på den där extra lilla grejjen som bekräftar. ja, jösses. ds.



 Vilka "crazy days" vi haft :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken vän?

    2009-06-04 | 08:43:10
  • P1 säger:

    gärna fler crazy days om jag får bestämma :)

    2009-06-04 | 12:34:43
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    En vän,.

    Ja, absolut P1 ! Jag ställer.

    2009-06-04 | 13:18:11
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: