MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Om man har önskningar?

Kategori: Min vardag

(inlägget skrevs tidigare idag, men pga. att internet inte velat funka överhuvudtaget publicerar jag det nu :) )
Jag gillar det här på ett sätt jag inte kan förklara. Det ger mig i vilket fall en bra magkänsla (oftast) och får mig att börja inse att det kan hända massvis med bra grejjer framöver, om man bara vill :)
Jag vill uppleva och se saker, jag vill känna välbefinnande, veta att jag är på rätt plats med rätt person, ha sånt där grymt härligt lyckorus och känna att alla hinder jag stöter på kan övervinnas på väldigt enkla sätt. Jag vill visa saker, och även bli visad hur livet ska levas.
En vardag som är den mest vanliga, men som ändå skulle kännas speciell tack vare det där lyckoruset. JA!
Är en lättare match än vad det kanske låter som (A)

----------------------

Igår var jag uppe en sväng hos P1 igen. Och fortfarande: Jajks vad lägenheten gör mig avundsjuk! :) Herre. Den är fin och det bor två bra människor där. Behövs inte så mycket mer? :)

Sitter nu hemma i soffan, och slökollar på Scrubs samtidigt som jag skriver av mig lite här. Väntar på att "Y" ev. ska komma hit och umgås lite :) En kopp kaffe och 85%:ig mörk choklad under tiden = något jag gillar skarpt! (A)
Imorn blir det jobb 06-13, sen är jag taggad för ev. kvalitetstid :)

Jag vill åka utomlands
/Mia - ett steg till, huh?

ps. more of M.Y. .ds.

(Romeo står icke nedanför min balkong denna natt.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: