MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag säger som J.D. från Scrubs

Kategori: Min vardag

- "Jag tror inte att människor är skapta för att vara ensamma. Den värsta känslan som finns är att känna sig ensam, trots att man har massa människor runtomkring sig".

Känner ni igen det? Det är en ganska konstig känsla.

-------------

Dagarna flyter på som vanligt. Imorn ska jag umgås med P1 och ev. Armi :) Vi ska kolla in P1's nya tapeter i lägenheten, gå en långrunda, plocka midsommarblommor och sen äta lunch + jordgubbar! :) Det luktar "bra dag på ingång"! Senare på kvällen kommer förhoppningsvis Skåne-folket förbi en sväng och kollar in min&carros lya. Wiie :)

Midsommarafton: Jag, Carro, P1, Fia och Millan packar ihop oss i Sonja och åker till mina päron och festar häcken av oss :D Kommer bli en bra kväll det där! Ta med era kameror, flickor :)

Hoppas du har det bra på Öland, och att ingen galning kommer och tar dig! Tänker på dig jämt och hela tiden :) You're the best, my J !
/Mia - sova är en idé ?

ps. efter helgen startar det. det där på "s". så är det :) .ds.

Kommentarer

  • ingen särskild säger:

    haha, kollade du också på tv ikväll?:P bra avsnitt det där. vad börjar på s? ska du börja snusa?...

    2009-06-18 | 02:18:21
  • P1 säger:

    "Titta - en jätte mini fjärill" !! :O (?) <3

    2009-06-18 | 09:18:14
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Mia säger:

    haha, jag kollar alltid på tv ;P Och nejnej: Snusas skall det icke! Vad tror du om mig? ;P



    P1: En klockren kommentar. Tur jag förstår dig iaf ;P

    2009-06-19 | 01:20:20

Kommentera inlägget här: