MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En ny kärlek.

Kategori: Min vardag

Jag har hittat Joshua Radin. Om jag bara kunde få Spotify av någon nu också, så hade jag kunnat lyssna ihjäl mig där istället för på youtube. (A) :P

"Now here's the sun
Come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You're the one thing that I'm missing here
With you beside me I no longer fear..."

---------------------

Jag är fortfarande lite blöt sen promenaden i regnet, men vet ni vad? Det gör mig inget. Idag är en sån dag då jag inte bryr mig så mycket, ungefär. Sitter här i soffan och är överlycklig över musiken och "Ellen" på tv :)
Ikväll ska jag jobba i tre timmar, och imornkväll ska jag ha kvalitetstid med "Y". Tjobidoo!
(Joshua ger mig just nu rysningar längs hela ryggraden och ända upp i nacken! Mmmums.)

/Mia - jag ska bli ny.

ps. när ska man bli vuxen, egentligen? är jag för otålig? alla har vi väl olika drömmar och tankar? .ds.

Kommentarer

  • ines säger:

    villa du spotify?? MSN:a mig....

    2009-06-10 | 17:56:15

Kommentera inlägget här: