MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En galen kväll!

Kategori: Min vardag

Ja, det trodde vi knappast det skulle bli när vi på ganska osäkra ben vandrande in på hotellet denna kväll. Osäkra, pga att vi kände oss utanför och gamla eftersom det nästintill enbart var studenter där när vi kom :P Men - allt ändrade sig! Efter ett par timmar var allt i full gång, vi hade vårt lilla gäng och vi dansade häcken av oss på stora dansgolvet! :D Tack till er som gjorde det så grymt kul! Och framförallt: Tack P1, kära syster, och Carolin-Pralin, för att ni fanns med ikväll! Hade inte varit samma sak utan er :) P1: The crazy days are back to stay !

----------------------

Borde sova nu, antar jag. Klockan är halv fyra och imorn är ännu en dag att ta vara på. Verkar som att det kan bli lite kubb på eftermiddagen innan det blir lite fest - igen (A) Jkpg satsar vi på! Får se hur det blir. Har inte riktigt bestämt mig än för hur jag vill göra? :/ Alla vill till olika ställen också, och jag vet inte riktigt vem jag ska haka på isf? humhum.

/Mia - I want you by my side next night.

ps. svennebanan, en mytoman. dansar som en galning, vilket gör att jag inte får nån aning. Ge mig en varning? .ds.

Kommentarer

  • P1 säger:

    om crazydays innebär att vi dansar tills vi inte kan gå i skorna pga av trötta fötter så är dom absolut tillbaka - o här för att stanna :) Tack själv ! <3

    2009-06-06 | 15:43:10
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: