MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Trivs runt lite lagom :)

Kategori: Min vardag

Det händer en del grejjer nu, och ni som känner mig vet att jag trivs som allra bäst när saker och ting inte står stilla, eller vad man ska säga, utan att det händer saker som får mig och min omvärld i rullning.
Nu, när det är semester och sommar, gillar jag det mesta väldigt skarpt :) Så som skräckfilmer uppföljda av mörka skogspromenader och "brygghäng", löprundor runt sjön, Liseberg, övernattning i Gbg, en kram eller två medan solen går ner långt där borta - allt får mig att le. Mer än så vill jag inte säga :) (A)

Saker och ting förändras, vare sig man själv vill eller inte. Tror alla dessa saker dock gör någon slags nytta, även om man i vissa tillfällen tvivlar väldigt skarpt på detta. Allt som händer blir en erfarenhet att ta lärdom av. Så är det :)

Borde sova. Imorn blir det att riva tapeter med Fia-Lia i hennes rum och på kvällen väntar härligt umgänge :) Tackartackar! Gillar läget.
/Mia - Liseberg i lördags var riktigt bra. Chillet på kvällen var ännu bättre. Sällskapet var bäst.

ps. jag ger för att även kunna ta. så ska det va! :) .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: