MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Som P1 brukar uttrycka det:

Kategori: Min vardag

Jag är som en groda utan ben. - Hopplös!
Jag kan inte hjälpa det dock. That's me! Skärpning. Nu. Tack, Mia :)

Vaknade relativt tidigt idag! (10.00. Hurray :P ) Men låg kvar i sängen och myste in mig mot axeln som låg bredvid :) Gillar såna mornar! Kan man inte bli tillräckligt bortskämd med, liksom^^ :)
Jag hade sen en skön dag ute i P2's stuga. Vi slöade i soffan hela dagen och kollade på MTV, medan regnet öste ner utanför. "My supersweet 16" visade en 13-årings födelsedagsfest. Den mest bortskämda och äckliga unge jag sett i hela mitt liv! Fick oss några härliga skratt, dock :P haha. Tackar!
Lite skvaller, avslöjande om konstiga nattdrömmar, (yepp, it's me), tankar&funderingar och korv med bröd :) Tack för idag, vännen!

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 22 så att P1 kan sluta jobba och komma hem :) Får se om vi hittar på något eller om min/hennes trötthet sätter in före. Sömn är ju dock aldrig något jag direkt prioriterar, så lär vara uppe till 02 även denna natt, trots att jag ska upp vid 07 imornbitti (A)
Då bär det av till Sävsjö och sen vidare ner till Skegrie utanför Trelleborg :) Hääärligt! Hoppas på fint väder och ett par rejäla fester :D

På måndagkväll kommer jag skina upp!
/Mia - sugen på att färga håret igen.

ps. på lördag blir det en karatefylla! hopp&häpp på det :D .ds.

 Brunare till hösten eller stay blonde?     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: