MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Som jag jobbar!

Kategori: Min vardag

Jag är duktig på det. Så är det bara :P
Tog en härlig morgonpromenad runt sjön nu efter att jag slutat jobba vid 06. Riktigt skönt att se allt vakna till liv och njuta av riktigt frisk luft som fyller lungorna :) Såg ca. 10 kanadagäss som gick i ett nästintill spikrakt led efter varandra. Såg lite lustigt ut, faktiskt,. :P

Jag och P1 plockade förresten för ett par dagar sen våra efterlängtade blåbär :) Blev lite mer än en timmas plockande innan våra tålamod började tryta och vi styrde Hulken hemåt igen. Men ja - gott är det! (antioxidanter, yes indeed!) Lär bli fler gånger vi åker ut, iaf :) Bara tid som ska fixas.

------------------------

Jag måste sätta fart med träningen. På riktigt! Komma in i mina gamla vanor igen, liksom. Äta en laddande middag, träna häcken av mig, äta gröt + dricka protein och på så sätt känna mig fräsh igen! Just nu känner jag mig mest sunkig och äcklig,. Suck! Har försökt få tag i en på Posten som kan hjälpa mig med lite frågor jag har om ersättning av gymkort, men hon svarar aldrig :/ Får hoppas på imorn! :) Håll era tummar, tack.

Säger bara såhär: I höst blir det att mysa ner sig i en soffa med tända ljus och te i (det) bra sällskap(et) :)
Har kommit på att hösten förmodligen är den mysigaste årstiden, och eftersom sommaren ändå verkar ha bestämt sig för att inte komma det här året kan det lika väl bli oranget ute nu. Punkt.

Jag borde sova! Jobb ikväll igen. Heja!
/Mia - jag känner mig som Tarzan. hum?

ps. Som Maggio skulle säga: "Situationen blev så sjuk, jag blev ett måndagsbarn." ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: