MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

"Och om du längtar hem nån dag, och saknar nåt precis som jag..."

Kategori: Min vardag

Jag har Melissa Horn-mys denna natt. All by myself! Gillar hennes texter skarpt, för som sagt så känns det ganska ofta som att det är jag själv som sitter där och skriver texterna och bestämmer vad hon ska sjunga. Gillar't! :)

------------------

Kvällen igår. Tja, vad ska man säga? Trivdes väldigt bra :) Bästa sällskapet, bästa filmen och bästa natten. Danke schön! Jag tycker att nästa lördag kan slänga sig i väggen :) (A)
Imorgon är det torsdag, och det kan bli ännu en skön kväll/natt. Dagen därpå är det fredag, och lunch som gäller :) (hur kan man se fram emot en sån enkel sak så extremt? please, explain. )

Idag. Haft en riktig spontandag tillsammans med Fia-Lia :) Lunch nere på Harmony, lite kringvandring på stan innan vi bestämde oss för att faktiskt dra in till Jkpg en sväng ist'llet :) Wooh! Det hela resulterade i 3 par skor, en tröja, en klänning, örhängen + underkläder. "That's the way, aha-aha, I like it, aha-aha." 
Vidare mot Nässjö, när vi äntligen kunde åka med tåget som gick vid 20. (missade det som gick två timmar innan (A) ), hem för att göra sig ordning och sen direkt ner till Bryggeriet för ett par kalla :) (och givetvis visa sko-freaket Sara da' Granne våra nyinköpta dojjor (A) haha.) Träffade kära Joel, vilket var oootroligt längesen, så joinade honom och hans vänner :) Mycket trevligt! Tackartackar.
Nu: Dags för att somna till en film. (och svara på ett sms från en bra människa :) ) .
Imorn: Sola, ta en löprunda och även simma med Fia :) Och förhoppningsvis en bra kväll tillsammans med den bra människan! :) Hopp och häpp på det!

Jag är ännu en rädd person. Ett enda litet saltkorn i mina sår skulle svida nåt förbaskat.
Jag citerar dock ändå P1: "Det där är bra magkänsla!" Precis! :P
/Mia - enormt sugen på skärgården! Vill någon följa med mig? :)

ps. "Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge." Det stämmer, mycket väl, men sen att längtan är jobbig - det är en helt annan femma. Man kan inte leva med den känslan. Däremot känslan av att man gör något bra, som betyder något och som man vill - det är härliga grejjer. Rätt är rätta ordet, så att säga. ds.

 Snapshot!

Kommentarer

  • Malin säger:

    haha! jag skulle aldrig kunna hålla samma tempo som du?! jag skulle varit slut efter en vända i jönköping... att du orkar! njut av det medans du e ung;P



    Hoppas du har det gött (i regnet) jag får min efterlängtade semster imorgon sista passet ikväll.

    Igår var jag jättesmart körde över hälen med en lådvagn så idag blir det sandaler på jobbet:(

    kram!

    2009-07-10 | 14:58:15
    Bloggadress: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här: