MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

...och det gick faktiskt kalasbra!

Kategori: Min vardag

Första kvällen på jobbet efter semestern. Jag som trodde den skulle bli en pina! HA. Jag hade fasen riktigt kul :P Tur P2 jobbade, så man hade bra sällskap! Tror jag haft mitt livs mest konstiga konversation, dessutom. Vi kom in på pubishårsfrisörer (av någon anledning?) och rätt vad det är maler vi på med idéer om detta och vad man skulle kunna göra :P haha. Tack för kvällen :) Vi ses imornnatt !

Väl hemkommen från jobbet hade Carro fixat våra nyttiga specialar-bars med massa mandel och russin i, kokat tevatten och skivat lite apelsin till oss :) Jag är ganska bortskämd ibland (A) Väldigt bra slut på dagen!

Imornbitti ska jag till doktorn. Håll tummarna! Jag är extremt nervös och faktiskt aningens orolig :/
Tjo&Tjim! /Mia.
(jag är grymt sugen på att bli brunhårig igen. Säger ni? )

( P. )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: