MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Lugn och skön fredagkväll, jotack :)

Kategori: Min vardag

Åkte med kära mor&far till Sävsjö för lite kvalitetstid :) Snabbesök hos bror&Sanna, vidare till en smarrig planka på Sandsjöbadens Wärdshus, mycket prat&skratt, dryga skämt och sen låna bilen hem tillbaka till Nässjö igen :) (lämna tillbaka på söndag!) Jo, jag vet. Mina päron är ganska bra! :D

Sitter nu i soffan. Haft ett litet snabbesök av den bra människan som skulle hämta en sak (fyfy) och det hanns givetvis med ett par kramar och sådär :) (me like). Även hunnit ta mig en härlig ljusdusch och lyckats mysa ner mig väldigt bra i soffan tillsammans med min kära Pax. Han är hemma hos mig igen efter nästan två veckors semester hemma hos mor&far. Lär bli mycket mys med honom denna natt! Nästan värt att för en gångs skull ha honom i sängen, och låta honom gosa in sig vid min hals som han brukar göra när tillfälle ges :) (saknat honom,!)

---------------------------

Och, till sist. Några punkter om MiaLouise, som ni kanske inte visste, bara för sakens skull. Typ. Kul. Eller nåt. Vad vet jag. :
- Hade jag haft möjlighet och även kunnat, hade jag lätt druckit två liter blåbärssoppa / dag. Yummie!
- Jag fäster mig väldigt lätt vid människor.
- Den absolut värsta perioden, hittills, i mitt liv, upplevde jag i vintras. Allt, precis allt, tog knäcken på mig och satte spår som ännu idag gör att jag inte kan lita på människor och sådär.
- Jag vill bli vuxen på riktigt snart.
- Jag får dåligt samvete när jag äter snabbmat.
- Jag skulle nog kunna ligga och kramas med den bra människan i flera dagar utan att äta, sova eller dricka. (om det skulle gå)
- Jag fullkomligt älskar komplimanger.
- En av mina största rädslor är att bli ensam. (ensam på riktigt alltså, inte enbart "ensam hemma")
- Om jag verkligen inte har något alls att göra på en timma, kan jag vissa gånger bli så rastlös att jag är nära till gråt.
- Jag saknar P1 väldigt ofta. Hon är en av de bästa människor jag vet.
- Min bästa "tillflyktsort" är skärgården, och att då även bo hos farbror&faster J&J.
- Jag skulle kunna skriva en hel bok om mina konstiga drömmar. Bestseller!
- En pojkvän att träna med vore en härlig grej! :) (soon it is!)
- Det finns en person som har smeknamnet "fuckingjävlamiajäveln" på mig, men det ger mig enbart tillfälle till ett extra skratt, eller två.
- Jag pratar och skrattar med mig själv mycket, varsom och närsom. I affären, i duschen, på promenaden. Överallt.
- Hade jag fått välja mellan att äta kompost och mat från Asien, överhuvudtaget, skulle jag förmodligen kunna välja komposten.
- Jag absolut hatar rasistiska och nasistiska uttalanden. Något av det värsta jag vet.
- Jag följer en pedofils blogg. Han får mig att gråta ibland.
- En väldigt bra kompis till mig blev kidnappad för många år sedan, och jag tänker fortfarande väldigt ofta på det. (suck)
- Min ena tatuering är gjord för mina föräldrar och kärleken till dem, och den andra är för P1.
Slutligen: - Jag tycker mina knän är otroligt fula. (:P)

Givande? ;P
/Mia. - P.

ps. att bli tagen med storm. det är bra skit. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: