MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag står inte ut mer.

Kategori: Min vardag

Mina drömmar är inte roliga längre, utan de gör bara att jag sover otroligt dåligt + att de gör mig illa till mods. Får kassa magkänslor av dem! Och det är ju egentligen bara knasiga drömmar jag inte kan rå för... Men - de får mig att tänka annorlunda på saker och ting, och då sätter det igång att göra ont i min mage! Blö. Go away!

Blev aldrig något Brygget igår, som det från början var tänkt. Jag var opepp.. Blev istället en egentidskväll med powerwalk, film, honungsmelon och ett par trevliga diskussioner på msn :) Ganska skönt faktiskt!

Imorn ska jag sluta vara rädd. Imorn ska jag sluta tänka så mycket! :) (kommer inte gå redan idag, för jag är kass (A) ). Jag ska gå runt med mitt fett breda leende hela dagarna och vara sådär lagom lycklig över allt, för det borde jag! :)
I augusti blir det förhoppningsvis en helg tillsammans i Långedrag! Hopp och häpp :D Lär bli mysigaste helgen på evigheter! :$

Ikväll drar jag till Sävsjö för att umgås med bror&svägerska. Var väldigt längesen :) Tackartackar!
Imornkväll blir det umgänge av något slag. Hur, det märker vi! :) Tjo-bi-doo!
/Mia - dags att fixa lite ärenden!

ps. orden "en annan dag" gör mig faktiskt glad. ds.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tänk positivt gumman!! Snart ska du ju plugga vettja å hur kul kommer du inte ha då! skit i alla dumma drömmar å va lycklig!! det verkar ju gå bra med den bra personen ox! go in the flow!!

    Kramiz!

    2009-07-27 | 12:52:31
    Bloggadress: http://loveshinealight.blogg.se/
  • Mia säger:

    Tack Malin! :) Jag ska bättra mig (A) Kanske besöka en häxa, eller nåt, som kan driva bort alla drömmar! ;) Hoppas vi hinner ses på posten, innan jag slutar :)

    KRAM

    2009-07-28 | 19:50:32
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: