MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag borde:

Kategori: Min vardag

- Börja träna på riktigt igen.
- Sluta äta godis.
- Öppna käften.
- Sluta vara avundsjuk.
- Ta initiativ.
- Färga håret.
- Fortsätta med min längtan efter hösten. Lite mörker, busväder, tända ljus och krypa ner i soffan tillsammans med den bra människan :) jajks!
- Sluta vara så jäkla rädd.

------------------------

Jag och P1 åkte till Långanäs idag för att sola. Efter ca 45 min. kom regnmolnen. Tack för det! :P Så vi åkte in till Eksjö och till O-ringen en sväng för lite mat. Gott! :)
Nu. Hemma och har nåt jäkla depp. Vet i fan varför :O Jag behöver kramas.
/Mia - tack för en mysig kväll och natt! :)

ps. vad vi gör det till .ds.

------------------------------------------------------------------------------------------

Tog en powerwalk i en timma, med hunden. Mycket skönt! :) Fredagsplanen verkar eventuellt ha pajjat, ja. Tråk!
För en kvart sen såg jag en jag känner, som var påväg till sin pojkvän. Jag vill också! mjau.

Every chance we get.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: